Приятели

Любка Маринкова

Художничката Любка изработи макетите за кампанията "За да има орли". Макетите представят шестте вида орли в реален размер и изглеждат като живи, но всъщност са изработени от метална конструкция и хартия, покрити с боя и лак. 

Любка има уклон към анимализма и е работила с редица български музеи, както и със Зоологическата градина в София.

DNA

DNA е агенция за пълно рекламно обслужване, която работи с клиенти от ранга на Piraeus, Seat, Petrol Huawei и Henkel. Това обаче не им пречи да са винаги отворени и да намират време за социални проекти като тази кампания, за която ни помогат от самото начало.

Повече инфо за тях може да намерите на техния (очакващ обновяване) сайт.

Проект Зелена София

Вижте повече тук.

Радио Фемили

Медиен партньор на кампанията

http://www.radiofamily.bg

VRstore.bg

Последни новини

Малкият орел от арт-инсталацията „За да има орли“ ще радва посетителите на РИМ-Благоевград

Малкият орел от арт-инсталацията „За да има орли“ вече е част от Регионалния исторически музей в Благоевград. В началото на октомври друга емблема на едноименнат...

Прочети още

Кои са победителите от фотоконкурса „По следите на орела“

Приключи конкурсът за снимка „По следите на орела“, организиран от БДЗП в рамките на кампанията „За да има орли“.  Снимките, направени с тех...

Прочети още

Опознайте властелините на небето с филма "За да има орли"

Чували сте израза „орлово око“. А знаете ли, че това е най-острото око на планетата? Какво знаете за орлите по принцип и конкретно за видовете, гнездящи в България...

Прочети още